Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarına Topuk Yaylası Tesisleri'nde devam ediyor. Teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleşen günün ilk idmanı salonda yapılan kuvvet ve dayanıklılık çalışmalarıyla başladı. Ardından sahada koşu, ısınma, koordinasyon ve pas çalışmaları yapan sarı-lacivertli ekip, antrenmanı dar alanda hücum oyunlarıyla tamamladı.

Kadıköy'de kafe çalışanına saldırdı
Kadıköy'de kafe çalışanına saldırdı
İçeriği Görüntüle

Sarı-lacivertli takım, hazırlıklarına akşam saatlerinde yapacağı antrenmanla devam edecek.

Kaynak: DHA