Yeni sezon hazırlıklarına 3 Temmuz'da başlayacak olan Gençlerbirliği, transfer çalışmalarını dört kritik bölgeye yoğunlaştırdı. Kırmızı-siyahlı yönetimin, teknik direktör Metin Diyadin'in raporu doğrultusunda kadroya doğrudan ilk 11'de görev alabilecek isimleri kazandırmak için çalışmalarını sürdürdüğü öğrenildi.
Metin Diyadin'den 4 nokta transfer talebi
Edinilen bilgilere göre Metin Diyadin, yönetimden ilk 11'de forma giyebilecek dört futbolcu istedi. Bu doğrultuda transfer listesindeki isimlerle temaslarını sürdüren Başkent ekibi, eksik görülen mevkileri yeni sezon öncesinde tamamlamayı hedefliyor.
Gençlerbirliği'nin öncelik verdiği bölgeler ise şöyle:
Kaleci
Sol kanat
Sol bek
Santrfor
Yönetimin, teknik heyetin belirlediği oyuncular üzerinde yoğun mesai harcadığı ifade edildi.
Rotasyon takviyeleri daha sonra gelecek
Kırmızı-siyahlılarda transfer planlamasında ilk etapta 4 nokta transferin tamamlanması hedefleniyor. Bu takviyelerin ardından kadro derinliğini artırmak amacıyla 2 veya 3 rotasyon oyuncusunun daha takıma kazandırılması planlanıyor.
Yeni sezonda Süper Lig'de daha güçlü bir kadroyla mücadele etmeyi hedefleyen Gençlerbirliği'nin, kamp dönemine kadar önemli transferleri sonuçlandırmak istediği belirtiliyor.