23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı nedeniyle İl Emniyet Müdürlüğü Toplum Destekli Polislik Şube Müdürlüğünde görev yapan polisler, ilkokul birinci sınıf öğrencileriyle bir araya geldi. Köroğlu İlkokulu 1'inci sınıf öğrencileri, okullarından minibüsle alınıp şehirdeki bir kafeye götürüldü. Öğrenciler, polislerle beraber top havuzunda oynayıp kaydıraktan kaydı. Polisler, minik öğrencilerle beraber eğlenceli zaman geçirerek bayramlarını kutladı. Öğrencilerin yaşadığı mutluluk ise görüntülere yansıdı.

Çayları kirleten işletmelere milyonlarca lira ceza yağdı
Çayları kirleten işletmelere milyonlarca lira ceza yağdı
İçeriği Görüntüle

Zübeyde ÖZMEN/BOLU,(DHA)-

Kaynak: DHA