Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Almanya'nın Leipzig şehrinde Federal Ulaştırma Bakanı Patrick Schnieder ile görüştü.

Hantavirüs Salgını Bitiyor mu? DSÖ Açıkladı!
Hantavirüs Salgını Bitiyor mu? DSÖ Açıkladı!
İçeriği Görüntüle

Bakan Uraloğlu, sanal medya hesabından yaptığı paylaşımda, 'Almanya Federal Ulaştırma Bakanı değerli mevkidaşım Sayın Patrick Schnieder ile bir araya geldik. Görüşmemizde; ulaştırma altyapılarının güçlendirilmesi, lojistik bağlantıların geliştirilmesi ve sürdürülebilir ulaşım vizyonu çerçevesinde yürüttüğümüz çalışmalara ilişkin istişarelerde bulunduk. Türkiye ve Almanya arasında ulaştırma alanındaki stratejik diyaloğu daha da derinleştirmeye devam edeceğiz' dedi.

Kaynak: DHA