Olay, Sivrihisar ilçesine bağlı kırsal Böğürtlen Mahallesi'nde bulunan bir maden ocağında yaşandı.
Maden ocağında çalışan işçilerden Nihat E. (27) ve Bekir A. (52), henüz bilinmeyen nedenle silo üzerinden, taş kırma kuyusuna düştü. Diğer işçilerin ihbarı ile bölgeye jandarma, sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Ekiplerin uğraşları sonucu kuyudan çıkarılan 2 işçi, ilk müdahalelerinin ardından ambulansla Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Tedaviye alınan iki işçinin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.