Asayiş

Sarıyer'deki metruk binada cansız beden bulundu

İstanbul Sarıyer'deki metruk binada, kaybolan kedisini arayan kadın içeride erkek cesedi buldu. İhbar üzerine olay yerine gelen ekiplerin çalışmalarının bitirilmesi ardından cenaze Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.

Abone Ol

Olay, saat 13.00 sıralarında Ayazağa Mahallesi Dereboyu Caddesi'nde yaşandı. İddiaya göre, kaybolan kedisini çevrede arayan bir kadın metruk binaya girdi. Bu esnada binanın içinde ceset buldu. İhbar üzerine olay yerine acil sağlık ve polis ekipleri gönderildi. Sağlık ekipleri tarafından yapılan incelemelerde, erkeğe ait olan cesedin çürümeye başladığı saptandı. Üzerinden kimlik çıkmayan ceset otopsi işlemleri ve kimliğinin tespit edilmesi için Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı. Olaya dair soruşturma başlatıldı.

Yılmaz OKUR/İSTANBUL,(DHA)-