Gençlerbirliği’nde olağanüstü genel kurul kararı alındı. Kulübün yeni yönetiminin belirleneceği genel kurulun ilk toplantısı 17 Temmuz’da yapılacak.

Genel kurul, Ankara’daki İlhan Cavcav Tesisleri’nde gerçekleştirilecek. İlk toplantıda gerekli çoğunluğun sağlanamaması durumunda ise ikinci toplantı 25 Temmuz’da yine aynı yerde yapılacak.

Gençlerbirliği'nde Yönetim Krizi! Arda Çakmak'sız Toplantı Sonrası Kongre İddiası
Gençlerbirliği'nde Yönetim Krizi! Arda Çakmak'sız Toplantı Sonrası Kongre İddiası
İçeriği Görüntüle

Kulüpte kongre süreci resmen başlarken, genel kurulda yönetim ve kulübün geleceğine ilişkin önemli kararların alınması bekleniyor.

Gençlerbirliği Başkanı Arda Çakmak, genel kurul kararına ilişkin yaptığı açıklamada, “17 imza ile genel kurul kararı aldık.” ifadelerini kullandı.

Muhabir: Haber Merkezi